Fanpage – czyli oficjalne firmowe konto na Facebooku – pozwala na szybkie dotarcie do bardzo szerokiego grona klientów. Zdaniem specjalistów od reklamy tzw. strony fanowskie, odpowiednio stargetowane i wypełnione interesującą dla użytkowników treścią – stanowią dziś wyjątkowo skuteczną metodę na promowanie produktów i usług.

Warto podkreślić, iż magnesem, który przyciąga na fanpage użytkowników sieci, są zabawne filmiki, quizy oraz konkursy, internetowe gadżety (np. wygaszacze ekranu), a przede wszystkim – interesujące wpisy. Jeśli fanpage zawiera ciekawe dla użytkownika treści, ten samorzutnie zadba, aby wiadomość o stronie powędrowała dalej (tym samym stając się dobrowolnym rzecznikiem danej marki).

Za pomocą fanpage można przekazywać informacje o firmie w taki sposób, który nie kojarzy się z nachalną reklamą, można również budować wielorakie relacje z klientami, a także pozyskiwać ich lojalność. Nie są to jednak jedyne korzyści, jakie przynosi posiadanie firmowego fanpage. Dzięki niemu firma może uzyskać tzw. informację zwrotną, czyli szybko i bez dodatkowych kosztów poznać oczekiwania, preferencje oraz opinie swoich klientów. Dzięki dostępowi do danych osobowych klientów, którzy wzięli udział w quizach oraz konkursach, może również poszerzyć swoją bazę adresową.

Zajmiemy się Twoim fanpage. Wypełnij formularz, znajdujący się po prawej stronie.